['

Isnin, 10 Disember 2012

Siapa Kerja dengan Siapa??


Setelah ANDA mengenali MPRC, ADAKAH anda rasakan ianya MUDAH atau SUSAH?
TIDAK
So, beritahu kepada ADAKAH kita memerlukan NEWs, INDI yg CANGGIH2 dan juga WAVe yang SUPERb dalam TRADING seharian kita.... BERITAHU saya perluKAH?
TIDAK
beritahu kepada SAYA...adakah saya BERBOHONG kepada ANDA semua...NO NEWs, No INDI & no WAVEs?
TIDAK
Saya beritahu kepada ANDA semua KENAPA saya katakan THEORY MPRC ini terlalu REALISTIK kepada MARKET.....ianya tercipta bukan KERANA TECHNICAL, FUNDAMENTAL dan THEORY yang lain...
Ianya adalah sikap kita yg tidak terfikir nasib 95% TRADER yg ada diluar sana betul x?
kita sedar 95% TRADER yg tidak berjaya angka yang terlalu besar dan tidak logik diterima AKAL...mereka malas belajar...
hanya bergantung pada news,indi,ea dan sama waktu dgnnya
apa yg 95% lakukan dalam TRADINGmereka dan SIAPAKAH MEREKA?
TRADER yg sering melakukan kesilapan yg berULANG2...actually bukan silap mereka melakukan perkara yg betul dari apa yang mereka belajar...TETAPI, MARKET menafikan MEREKA..soalan saya




SIAPA MARKET?
kita anggap MARKET sahabat atau LAWAN?
heheheh MARKET itu sebenarnya lawan tetapi dalam MPRC kita berpura2 bersahabat dengan MARKET...coz MARKET ni dimanipulate oleh BOS2 besar YAHUDI.....
kitalah talam 2 muka dalam MARKET....
SCALPING mengikut RT....INTRADAY & swing mengikut BP.....
dulu kita dibelasah...NOW kita reversekan benda tu..jadikan BP bekerja untuk kita....apa kerja BP untuk kita?
TOLONG menjaga KANDANG.....hehhehe
NOW siapa KERJA dengan SIAPA?
cuba kita COMPARE dgn org lain diluar sana...analyze technikal....FUNDI....mmg PRO....tapi hasil trade sama dgn MPRC apa pendapat ANDA?
sekarang saya nak tanya ANDA semua...ANDA mnegejar PROFESIONALISME atau PROFIT?
NOW siapa KERJA dengan SIAPA?
NEWs itu PROPAGANDA.... INDI itu MUSLIHAT...WAVEs itu THEORY MITOS...PERCAYALAH....
satu aje saya ingatkan kita semua disini...saya tidak pernah memaksa ANDA untuk PERCAYA atau BELAJAR MPRC...anda mintak saya BAGI...tiada lagi itu sahaja yang ada 100% telah saya keluarkan....jadi gunakanlah sebaik mungkin...

Originally Posted by Arejug on MPRC Library

=============================================================================

tags

TAGs

Belajar Forex Mprc, Buku Forex Mprc, Teknik Forex Mprc, Trade Forex Cara Mudah Mprc, Video Tutorial Forex Mprc, Teknik Forex Simple Mprc, Teknik Forex Jutawan Mprc, Trader Berjaya Mprc,Teknik Trading Forex mudah mprc, Rahsia Kejayaan forex mprc, Rahsia Jutawan Forex Mprc, Cara buat duit dengan mprc, Rahsia Buat duit dengan mprc, trader forex berjaya mprc.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Kalendar Ekonomi

Currency Cross Rates

SuperForex